Σχετικά με Εμάς

Έργο Διαλόγου - Κέντρο Ειδικής Αγωγής

Χρόνια Εμπειρίας
0 +
Ευχαριστημένοι Πελάτες
0 %
Υπηρεσίες
0

Έργο Διαλόγου - Κέντρο Ειδικής Αγωγής

Μετά από 20 χρόνια στην Ειδική Αγωγή μαζί με πολύτιμους συνεργάτες δημιουργήσαμε έναν σύγχρονο χώρο ειδικής αγωγής, άρτια εξοπλισμένο, ασφαλή και φιλικό.
Συνδυάζοντας την εμπειρία και τη σύγχρονη επιστημονική γνώση, με την αγάπη και το σεβασμό στο παιδί, τον έφηβο και την οικογένειά του, φροντίζουμε για την εξέλιξη, τη μάθηση και την ψυχική υγεία των παιδιών.
Υποστηρίζουμε την οικογένεια για να διευκολύνουμε την καθημερινότητά της. Ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των παιδιών και εφήβων με νευροαναπτυξιακές, συναισθηματικές, συμπεριφορικές και άλλες δυσκολίες.
 
 
Χρόνια Εμπειρίας
0 +
Ευχαρηστημένοι Πελάτες
0 %
Υπηρεσίες
0

Η φιλοσοφία μας βασίζεται σε τρεις άξονες:

Η φιλοσοφία μας βασίζεται σε τρεις άξονες:

Επιστημονική Υπεύθυνη

Η Μαρούσα Φειδάντση είναι Λογοθεραπεύτρια από το 2003.
Αποφοίτησε από το ΑΤΕΙ Λογοθεραπείας στην Πάτρα και έλαβε τον μεταπτυχιακό τίτλο
Master of Science (MSc) από το Newcastle upon Tyne University του Ηνωμένου Βασιλείου.
Από τότε εργάζεται ως λογοθεραπεύτρια με νήπια, παιδιά και εφήβους με διαταραχές λόγου,
επικοινωνίας και νευροαναπτυξιακές διαταραχές.
Έχει λάβει πιστοποιήσεις σε εργαλεία λογοθεραπευτικά, απολογητικά και παρεμβάσεις, όπως
SOS Approach to Feeding Therapy, MAKATON, PECS, The Lidcombe Program of Early Stuttering
Intervention, Social Stories & Comic Strip Conversation, Attention Autism, Παιδική Απραξία
της Ομιλίας κ.ά.

 

Έχει συμμετάσχει ως ομιλήτρια σε πολλές διεπιστημονικές ημερίδες για την ενημέρωση του κοινού και την εκπαίδευση συναδέλφων λογοθεραπευτών.
Είναι επόπτρια Λογοθεραπεύτρια και συντονίστρια των προγραμμάτων μαθησιακής αποκατάστασης.
Έχει συμμετάσχει ως εισηγήτρια προφορικών και αναρτημένων ανακοινώσεων σε εγχώρια και διεθνή συνέδρια
(11η International Aphasia Rehabilitation Conference, Μήλος 2004,
2ο Επιστημονικό Συνέδριο Λογοθεραπείας, Πάτρα 2019,
ΙΓ’ Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Προσχολικής Αγωγής, Αθήνα 2023).

Από το 2006 είναι ενεργό μέλος στον Σύλλογο Επιστημόνων Λογοπαθολόγων-Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ).

  • 2009–2011 Πρόεδρος Επιστημονικής Επιτροπής ΣΕΛΛΕ
  • 2011–2014 Γραμματέας του Διοικητικού Συμβουλίου
  • 2014–2020 μέλος της Επιτροπής Δεοντολογίας
  • 2020–σήμερα Πρόεδρος Επιτροπής Δεοντολογίας
  • 2015–σήμερα ιδρυτικό μέλος της Ομάδας Ειδικού Ενδιαφέροντος για τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος της Επιστημονικής Επιτροπής ΣΕΛΛΕ
  • 2017 μέλος Επιστημονικής Επιτροπής, 1ο Επιστημονικό Συνέδριο Λογοθεραπείας, Ιωάννινα
  • 2022 μέλος Οργανωτικής Επιτροπής, 3ο Επιστημονικό Συνέδριο Λογοθεραπείας, Αθήνα
  • 2024 Πρόεδρος Επιστημονικής Επιτροπής, 4ο Επιστημονικό Συνέδριο Λογοθεραπείας, Καλαμάτα
  • 2026 μέλος Επιστημονικής Επιτροπής, 5ο Επιστημονικό Συνέδριο Λογοθεραπείας, Αθήνα

Επιστημονική Υπεύθυνη

Η Μαρούσα Φειδάντση είναι Λογοθεραπεύτρια από το 2003. Αποφοίτησε από το ΑΤΕΙ Λογοθεραπείας στην Πάτρα και έλαβε τον μεταπτυχιακό τίτλο Master of Science (MSc)  από το Newcastle upon Tyne University του Ηνωμένου Βασιλείου. Από τότε εργάζεται ως λογοθεραπεύτρια με νήπια, παιδιά και εφήβους με διαταραχές λόγου, επικοινωνίας και νευροαναπτυξιακές διαταραχές.

Έχει λάβει πιστοποιήσεις σε λογοθεραπευτικά αξιολογητικά εργαλεία και παρεμβάσεις, όπως SOS Approach to Feeding Therapy, MAKATON, PECS, The Lidcombe Program of Early Stuttering Intervention, Social Stories & Comic Strip Conversation, Attention Autism, Παιδική Απραξία της Ομιλίας κα.

 Το 2006 συνδημιούργησε το Κέντρο Ειδικών Θεραπειών στον Άλιμο και από το 2014 δραστηριοποιείται στον Ταύρο. Το 2024 δημιούργησε το Κέντρο Ειδικής Αγωγής ΕΡΓΟ ΔΙΑΛΟΓΟΥ.

Έχει συμμετάσχει ως ομιλήτρια σε πολλές διεπιστημονικές ημερίδες για την ενημέρωση του κοινού και την εκπαίδευση συναδέλφων λογοθεραπευτών. Είναι επόπτρια λογοθεραπεύτρια. Έχει συμμετάσχει ως εισηγήτρια προφορικών και αναρτημένων ανακοινώσεων σε εγχώρια και διεθνή συνέδρια (11τη International Aphasia Rehabilitation Conference, Μήλος 2004, 2ο Επιστημονικό Συνέδριο Λογοθεραπείας, Πάτρα 2019, ΙΓ’ Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Προσχολικής Αγωγής, Αθήνα 2023).

Από το 2006 είναι ενεργό μέλος στον Σύλλογο Επιστημόνων Λογοπαθολόγων-Λογοθεραπευτών Ελλάδος ΣΕΛΛΕ.

2009 -2011 Πρόεδρος Επιστημονικής Επιτροπής ΣΕΛΛΕ

2011 – 2014 Γραμματέας του Διοικητικού Συμβουλίου

2014 -2020 μέλος της Επιτροπής Δεοντολογίας

2020 – σήμερα Πρόεδρος Επιτροπής Δεοντολογίας

2015 – σήμερα ιδρυτικό μέλος της Ομάδας Ειδικού Ενδιαφέροντος για τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος της Επιστημονικής Επιτροπής ΣΕΛΛΕ

2017 μέλος Επιστημονικής Επιτροπής, 1ο Επιστημονικό Συνέδριο Λογοθεραπείας, Ιωάννινα

2022 μέλος Οργανωτικής Επιτροπής, 3ο Επιστημονικό Συνέδριο Λογοθεραπείας, Αθήνα

2024 Πρόεδρος Επιστημονικής Επιτροπής, 4ο Επιστημονικό Συνέδριο Λογοθεραπείας, Καλαμάτα

2026 μέλος Επιστημονικής Επιτροπής, 5ο Επιστημονικό Συνέδριο Λογοθεραπείας, Αθήνα

 
 
 

Αξιολόγηση

Η πρώτη συνάντηση πραγματοποιείται με τους γονείς προκειμένου να λάβουμε ένα  αναλυτικό αναπτυξιακό ιστορικό και να γνωρίσουμε την οικογένεια.
Οι γονείς καλούνται να συμπληρώσουν και ερωτηματολόγια ανάλογα με το αναπτυξιακό στάδιο του παιδιού.
Κατόπιν λαμβάνοντας υπόψιν το αίτημα της οικογένειας και τις πληροφορίες από το ιστορικό οι θεραπευτές αξιολογούν τις δυσκολίες και ικανότητες του παιδιού.

Παρέμβαση

Αφού ολοκληρωθεί η αξιολογητική διαδικασία η θεραπευτική ομάδα συνεδριάζει και προτείνει την κατάλληλη παρέμβαση. Θεραπευτές και οικογένεια συναποφασίζουν το κατάλληλο σχήμα παρέμβασης που ανταποκρίνεται στις ικανότητες και εξατομικευμένες ανάγκες του παιδιού.

Αξιολόγηση

Η πρώτη συνάντηση πραγματοποιείται με τους γονείς προκειμένου να λάβουμε ένα  αναλυτικό αναπτυξιακό ιστορικό και να γνωρίσουμε την οικογένεια.
Οι γονείς καλούνται να συμπληρώσουν και ερωτηματολόγια ανάλογα με το αναπτυξιακό στάδιο του παιδιού.
Κατόπιν λαμβάνοντας υπόψιν το αίτημα της οικογένειας και τις πληροφορίες από το ιστορικό οι θεραπευτές αξιολογούν τις δυσκολίες και ικανότητες του παιδιού.

Παρέμβαση

Αφού ολοκληρωθεί η αξιολογητική διαδικασία η θεραπευτική ομάδα συνεδριάζει και προτείνει την κατάλληλη παρέμβαση. Θεραπευτές και οικογένεια συναποφασίζουν το κατάλληλο σχήμα παρέμβασης που ανταποκρίνεται στις ικανότητες και εξατομικευμένες ανάγκες του παιδιού.